Az Aston Martin harmadik éve a Mercedesszel megosztva biztosítja a Forma–1 biztonsági és orvosi autóit. A versenyhétvégék felén egyikük, a másik felén a másikuk gépei vannak bevetésen. Tavaly rengeteg kritikát kapott az Aston Martin, amely nem csak a mezőny talán leglassabb autóival rendelkezett, de az is kiderült, hogy a brit vállalat által gyártott biztonsági autó sem elég gyors. Az előző DBX legalábbis messze elmaradt a Mercedes AMG GT 63 S szintjétől. Most azonban nagy fejlődés állt be a cégnél, hiszen a kétszeres világbajnok Fernando Alonsóval erősítő Aston Martin jól szerepelt a behreini teszteken, az új biztonsági és orvosi autója pedig ugyancsak bivalyerősnek tűnik.
A DBX707 3,1 másodperc alatt képes felgyorsulni 100 km/órás sebességre, a végsebessége pedig 311 km/óra,
ami a hasonló kategóriában szereplő riválisai közül megelőzi a Lamborghini Urus Performance-t, a Ferrari Purosanguét, a Bentley Bentaygát és a Maserati Levante Trofeót is, így ebben a tekintetben érdemelte ki a „világ leggyorsabb SUV-ja" jelzőt.
Az új Aston Martin-biztonsági autót átdolgozott aerodinamikával, több szénszálas alkatrésszel turbózták fel, fejlesztését pedig az orvosi autó korábbi állandó vezetője, Alan van der Merwe is segítette.
DBX707-es tökéletes autó egy olyan kritikus szerep ellátására, mint az FIA F1-es orvosi autója. A világ versenypályáihoz illő teljesítményt nyújt, emellett rugalmas, elég helyet biztosít a sport hivatalos személyzetének és orvosainak"
– mondta az Aston Martin ügyvezetője, Roberto Fedeli.