Az Aston Martin az idei szezon eddigi 12 versenyéből hat dobogós helyezést ért el, de a Kanadai Nagydíj óta visszaesett a formája, miután a Mercedes és a McLaren is jelentősen feljavult miután frissítéseket eszközöltek az autóikon.
Szerintem Magyarország volt az utolsó elem a rejtvényben, mert az egy olyan pálya, ahol arra számítottunk, hogy versenyképesebbek leszünk, de nem voltunk azok. Ez volt az utolsó adat, amely megerősítette, hogy talán nem jó irányba haladunk"
– idézi a RacingNews365 az Aston Martin csapatfőnökét, aki arra számított, hogy a Hungaroring pályakarakterisztikája miatt felvehetik a versenyt a Red Bull-lal.
A Magyar Nagydíj azonban nem jött össze az Aston Martinnak, hiszen Lance Strollt a 10., míg Fernando Alonso a kilencedik helyen végzett. Ezt követően a Belga Nagydíjon nyújtott erősebb szereplés ismét optimizmusra adott okot, bár a csapatnál továbbra is keresik a válaszokat a szezon második felére.
„Azt hiszem, ehhez még szükségünk van pár versenyre.
Az azonosítás, majd a megfelelő lépések megtétele, az alkatrészek megfelelő mennyiségben történő gyártása között. Ez néhány hétig tart, nem lesz egyszerű" – mondta Krack, aki nem akart belemenni az időbeosztásba, amikor megkérdezték tőle, hogy a nyári szünet utáni első néhány versenyen orvosolhatják-e a problémákat.
„Monza kicsit különleges.
Szerintem Monzában nem szabad túl sok kísérletet végezni. Minden versenyre lesz valamink, és megpróbáljuk lépésről lépésre megoldani.
De nem igazán tudom megmondani, hogy mikor lesz megoldva" – tette hozzá az Aston Martin csapatfőnöke.