A Ferrarinál azt remélik, hogy 2024-ben közelebb kerülhetnek a Red Bullhoz, miután az idei szezonban a másodikról a harmadik helyre csúsztak vissza a konstruktőrök között, miután a Ferrari SF-23-as modellje nem tudta felvenni a versenyt a 2022-es elődjével.
Számos Forma-1-es csapat beruház a létesítmények korszerűsítésébe, köztük a McLaren egy új szimulátorral és egy erősen korszerűsített szélcsatornával, mellette pedig a Red Bull is elkötelezte magát a bicesteri létesítményével.
Bár a Ferrari csapatfőnöke úgy érzi, hogy a csapat jelenlegi infrastruktúrája is rendben van, úgy gondolja, tovább kell fejleszteni, hogy az állandó fegyverkezési versenyben lerövidítsék a fejlesztési időt.
„Az infrastruktúra és a felszerelés szintje rendben van" – idézi Vasseurt a RacingNews365. "De ez egy rendszeres folyamat, ahol minden téren jobb munkát kell végezni, például javítanunk kell a szimulátoron.
Ez egy véget nem érő történet, ahol amint kijavítasz valamit a szimulátorban, máris újabb probléma merül fel, és ez így lesz a következő harminc évben is, és ugyanez a forgatókönyv a szélcsatornával is."
„Mindig javítani akarsz az áramláson vagy a méreteken, és csak azért, mert a maranellói és a fioranói létesítmény a csúcson van, még nem jelenti azt, hogy ez a beruházás vége.
Tovább kell folytatnunk a termelés szempontjából, mert ami kulcsfontosságú, az a piacra jutási idő, és az a tény, hogy megvan a kapacitásunk, hogy gyorsabban és jobb minőségben termeljünk.
Tehát továbbra is beruházunk, fejlesztünk, de ez nem csak a szimulátorról vagy a szélcsatornáról szól" – tette hozzá a Ferrari csapatfőnöke, aki hangsúlyozta, hogy az előrelépés feltétele a folyamatos befektetés és a fejlesztés.