Két évvel ezelőtt kezdte a Porsche a tárgyalásokat a Red Bull-lal, azzal kapcsolatban, hogy az új, 2026-s szabályoknak megfelelő erőforrásokat már a német gyár biztosítsa a csapatnak. A partnerség keretében a Porsche 50 százalékos tulajdonosa lett volna a csapatnak, és hajtásláncokat gyártott volna a Milton Keynes-i székhelyű alakulat számára.
Az üzlet végül meghiúsult, és a Red Bull mostantól a Forddal kötött műszaki partnerség keretében saját erőforrásokat gyárt majd. A Red Bull-lal folytatott tárgyalások lezárását követően a Porsche továbbra sem szándékozik visszatérni az F1-be, ahol 1991 óta nem érdekelt, ehelyett más motorsport-programjaira összpontosít.
"Ez a téma lekerült az asztalról: jelenleg az F1 nem opció számunkra, és nem is fordítunk rá energiát" - magyarázta Laudenbach az Autosport beszámolója szerint.
A Porsche szinte minden jelentős versenykategóriában részt vesz, így az elektromos kategóriában is, és vezető gyári csapata van a Formula E-ben. Ez a csapat nemrég megnyerte a pilóták bajnokságát, a korábbi F1-es pilóta Pascal Wehrlein jóvoltából.