„Teljesen új autók jönnek,
valószínűleg másfajta gumimérettel. Még nincs eldöntve, de nem titok, hogy a cél könnyebb, mozgékonyabb autók kialakítása,
és az autó tömegében a gumik is benne vannak" – idézte a Pirelli szakemberét az Autosportra hivatkozva a Racingline.
„Lehet, hogy könnyebb gumikat kell szállítanunk. Amennyiben így lesz, 2026-ra változtatunk és ismét alkalmazkodunk. A Forma-1-gyel kötött megállapodásunk része, hogy a döntéshozók igényeit mindig kielégítjük a meghatározott célok érdekében."
Isola hozzátette, ahogy nő az autó tömege, egyre több hő keletkezik a gumiban, ami azt jelenti, hogy a hólyagosodás vagy más kedvezőtlen helyzetek
rontják az abroncs teljesítményét és tartósságát. Elárulta, a kutatások révén "igyekeznek mindent úgy megoldani, hogy az F1 ne járjon rosszul."
A Pirelli ismét megnyerte a gumitendert, majdnem az évtized végéig a világbajnokság beszállítója marad.