Vágólapra másolva!
A Forma-1 és az American Express bejelentette új, többéves szponzori megállapodását, amely az Amex és a világ vezető motorsportjának partnerségét az amerikai kontinensről a globális színtérre viszi és az F1 naptárban hivatalos partnerként (Ausztrália, Ázsia, Európa, Amerika és a Közel-Kelet) kiterjeszti.

A kibővített szponzoráció révén az F1 és az Amex továbbra is együtt fog működni annak érdekében, hogy az év során a legjobb szurkolói élményeket nyújtsák a kiválasztott F1 Nagydíjakon. Az American Express kártyatagok számos előnyt és kedvezményt vehetnek igénybe, beleértve az Amex elővételes jegyeket, a Paddock Clubot és a tribünjegyeket (bizonyos versenyekre, amíg a készlet tart). Az American Express az üzleti ügyfeleket és partnereket is vendégül látja majd bizonyos vendéglátási ajánlatokon keresztül.

Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója elmondta: „Az American Express fantasztikus partnere a Forma-1-nek Amerikában és az F1 ACADEMY támogatójaként, és nagyon örülök, hogy úgy döntöttek, hogy hivatalos partnerré bővítik a velünk való kapcsolatukat. Alig várjuk, hogy az Amexszel együttműködve javíthassuk a kártyatagok élményét a versenyeinken, és hogy az Amex-előnyöket bemutathassuk a meglévő rajongóinknak mindenhol, ahol versenyezünk”.

Forma-1, F1, Amerikai Nagydíj, 2024, futam, Charles Leclerc
A ferraris Charles Leclerc kiválóan kezdte az F1-es Amerikai Nagydíj futamát
Fotó: AFP / Ferrari's Monegasque driver Charles Leclerc takes the lead during the United States Formula One Grand Prix at the Circuit of the Americas in Austin, Texas, on October 20, 2024. (Photo by ANGELA WEISS / AFP)

Elizabeth Rutledge, az American Express marketingigazgatója elmondta: „A szponzorációnak az elmúlt évben Amerikában tapasztalt erős lendületére építve örömmel bővítjük kapcsolatunkat a Forma-1-gyel. Ez egy újabb módja annak, hogy folyamatosan növeljük az American Express tagság értékét a kártyatagok számára. A világszerte több mint 300 millió 18-34 év közötti rajongóval az F1 népszerűsége tovább növekszik, és a Millennials és a Gen Z - az American Express leggyorsabban növekvő ügyfélszegmensének - szenvedélyes területe.”

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!