A kibővített szponzoráció révén az F1 és az Amex továbbra is együtt fog működni annak érdekében, hogy az év során a legjobb szurkolói élményeket nyújtsák a kiválasztott F1 Nagydíjakon. Az American Express kártyatagok számos előnyt és kedvezményt vehetnek igénybe, beleértve az Amex elővételes jegyeket, a Paddock Clubot és a tribünjegyeket (bizonyos versenyekre, amíg a készlet tart). Az American Express az üzleti ügyfeleket és partnereket is vendégül látja majd bizonyos vendéglátási ajánlatokon keresztül.
Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója elmondta: „Az American Express fantasztikus partnere a Forma-1-nek Amerikában és az F1 ACADEMY támogatójaként, és nagyon örülök, hogy úgy döntöttek, hogy hivatalos partnerré bővítik a velünk való kapcsolatukat. Alig várjuk, hogy az Amexszel együttműködve javíthassuk a kártyatagok élményét a versenyeinken, és hogy az Amex-előnyöket bemutathassuk a meglévő rajongóinknak mindenhol, ahol versenyezünk”.
Elizabeth Rutledge, az American Express marketingigazgatója elmondta: „A szponzorációnak az elmúlt évben Amerikában tapasztalt erős lendületére építve örömmel bővítjük kapcsolatunkat a Forma-1-gyel. Ez egy újabb módja annak, hogy folyamatosan növeljük az American Express tagság értékét a kártyatagok számára. A világszerte több mint 300 millió 18-34 év közötti rajongóval az F1 népszerűsége tovább növekszik, és a Millennials és a Gen Z - az American Express leggyorsabban növekvő ügyfélszegmensének - szenvedélyes területe.”