Nem volt ez másképpen Hollandiában sem, ahol még a szokottnál is nagyobb lett az őrület, ami persze érthető, mivel az Eb egyik rendezőjéről volt szó. Ezt akarta kihasználni az a gyorsétterem-lánc, amely szintén az UEFA hivatalos támogatói között szerepelt.
A cég olyan akciót hirdetett, amelyben bizonyos számú hamburger elfogyasztása esetén lehetőség nyílt arra, hogy a vásárlók jegyeket nyerjenek a kontinensviadalra. A gond csak az akció reklámjával volt: abban ugyanis máltai és izlandi válogatott mezbe öltözött labdarúgók jelentek meg, akik azért falatoznak az ominózus étteremláncnál, mivel ez az egyetlen esélyük, hogy kijussanak az Eb-re.
Ez a máltaiaknak természetesen nem esett jól (érdekesség, hogy izlandiak nem tiltakoztak a reklám ellen, lehet, hogy északra nem jutott el a spot), aminek következtében a cégnek a nyilvánosság előtt bocsánatot kellett kérnie a Máltai Labdarúgó Szövetségtől, és le kellett vennie a reklámot a televíziók műsoráról. "Nem akartunk senkit sem megbántani" - magyarázta a cég szóvivője.