Vágólapra másolva!
Kedden korábbi csapattársának, Gyepes Gábornak adta át Gera Zoltán azt a mezt, amelyet a Pepsi reklámban viselt. A különös mezcsere oka az volt, hogy a nyár közepén záruló árverésen - amelyen a mezre lehetett licitálni - Gyepes kínálta a legmagasabb összeget a felsőre.

Az árverés májusban tízezer forintról indult, és egy hónap múlva háromszázötvenezernél fejeződött be Ezt az összeget a Pepsi további egymillió forinttal kiegészítette, így összesen 1 350 000 forinttal zárult az árverés.

Az összeget egyébként a születési károsult gyerekek megsegítésével foglalkozó Gézengúz alapítványnak ajánlották fel.

Forrás: MTI

Gera Zoltán elmondta, őt is meglepte, hogy korábbi ferencvárosi csapattársa lett az árverés győztese. "Teljesen váratlanul ért, amikor Gábor rám csörgött, és elárulta, hogy ő tette a legmagasabb licitet. Nagyon örülök, hogy ekkora összeggel tudjuk segíteni a beteg gyermekeket. Miután beszéltem a Gézengúz alapítvány vezetőivel az intézmény céljairól, meggyőződtem róla, hogy nagyon jó helyre kerül ez a pénz."

Gyepes Gábor elmondta, hogy mindenképpen szerette volna ő megvásárolni Gera mezét. A Wolverhampton légiósa hozzátette, mindig is fontos volt számára, hogy amennyiben lesz rá lehetősége, akkor segítse a rászorulókat, és ez egy kiváló alkalom volt erre.

A két korábbi ferencvárosi játékos egyébként úgy döntött, hogy a Fradi-múzeumnak ajánlják fel a mezt, ezt azzal indokolták, hogy mindketten rengeteget kaptak eddigi pályafutásuk során a zöld-fehér klubtól.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!