Az MLSZ honlapjának beszámolója szerint a cég "jelentős összeggel" támogatja a bajnokságot, cserében az idei, 2010-2011 idényben a bajnokság új neve Monicomp Liga.
"A cég által biztosított összeg egészét - amelyet a felek üzleti titokként kezelnek - a klubokhoz továbbítja az MLSZ, ezzel is hozzájárulva a bajnokság színvonalának emeléséhez" - olvasható az MLSZ állásfoglalásában.
Az OTP Bank tulajdonában álló, azaz Csányi Sándor MLSZ-elnök érdekeltségi körébe tartozó társaság IT-, logisztikai és nyomdai szolgáltatásokkal foglalkozik. A 3,1 milliárd forint saját tőkéjű vállalat célja, hogy "a tapasztalatok, a tudás és a szinergiák kihasználásával további ágazatok, így a kereskedelem szereplőit is üzletei partnerei körébe vonja".
A Monicomp Zrt. azért döntött a szponzoráció mellett, mert "üzleti alapon, de a közösségért felelős vállalatként növelni kívánja ismertségét és presztízsét. A vállalat egyben példát is kíván mutatni az üzleti szféra szereplőinek, hogy minél szélesebb körben vegyenek részt a labdarúgás támogatásában".