Élő:
Vágólapra másolva!
Amióta piacra került Cristiano Ronaldo fehérnemű-kollekciója, az üzleti partner, a JBS megduplázta a forgalmát. A dán cég igazgatója elárulta, hogy a portugál futballista a dán teniszező Caroline Wozniacki bátorságából merített.

Évek óta a dán JBS cég üzleti partnere Caroline Wozniacki. Az egykori világelső dán teniszező három éve dobta piacra új fehérnemű-kollekcióját, amelyeket saját maga tervezett, és az „Ez vagyok én” nevet adta neki.

A dán EkstraBladet egy érdekes történettel rukkolt elő, a lap szerint éppen Wozniacki bátorsága ihlette meg Cristiano Ronaldót, hogy szintén belevágjon a fehérnemű-bizniszbe.

Ronaldo felülmúlta Wozniacki sikerét Forrás: Jbs.dk

2014-ben a Real Madrid portugál világklasszisa ugyancsak a JBS segítségével indította el saját kollekcióját, és a cég igazgatója, Morten Alstrup szerint az adta meg a végső lökést, hogy megnézte Caroline Wozniacki fotóit, amelyeken saját fehérneműit reklámozta.

"Látta, hogy Caroline merészen bevállalta, hogy csak a saját ruháit viselve készített képeket, és ez tetszett neki" - nyilatkozta Alstrup.

Paradox módon azonban éppen Ronaldo sikere jelentette azt, hogy a JBS szakít Wozniackival, Alstrup szerint ugyanis a CR7-modellek sikere minden várakozásukat felülmúlták, és a cég máris megduplázta a forgalmát.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!