A küzdelem a 4. körben indult újra, Berthon vezetett, de rögtön kiosztottak neki egy áthajtásos büntetést, ezzel Ehrlacher került az élre Magnus és Muller előtt, Michelisz pedig a 8. helyre lépett. A legnagyobb csata a 13. helyezett Jack Young mögött alakult ki, az utolsó pontokért Guerrieri, Gabriele Tarquini és Monteiro küzdött. Young a 8. kör elejéig bírta, ekkor Guerrieri megelőzte.
Berthon az 5. kör végén töltötte le a büntetését, ekkor Ehrlacher növelni kezdte az előnyét, Magnus Audija mögött pedig egyre nagyobb fenyegetést jelentett a négyszeres világbajnok Yvan Muller, de ahogy délelőtt, úgy a második futamon is nehézkesnek bizonyult a támadás.
Ez jól jött Michelisznek is, aki a 8. helyen lemaradt az Alfa Romeóval versenyző Jean-Karl Vernay mögött és inkább a márkatárs Nicky Catsburg feltartásával volt elfoglalva.
Miközben az élen befagyott a sorrend, Tassi elkezdett felzárkózni a mezőny végéről, a 10. körre már megelőzte a Zengő Motorsport két autóját és Luca Filippit is, valamint tartotta maga mögött Berthont, és közelített a 14. helyezett Younghoz, aki hősiesen akadályozta Tarquinit és Monteirót. A Renault-val versenyző brit nagy szolgálatot tett Tassinak, mert a magyar fiatal így utolérhette őket.
A 12. körre Young mögött már ötfős vonat alakult ki, Tassi szempontjából kedvezőtlen volt, hogy csapattársa, Monteiro haladt előtte, de szerencsére a portugál lépett, megelőzte Tarquinit és Tassi is ment utána, ezzel átvette a 16. helyet. Az olasz veterán autója megsérülhetett, mert nem sokkal később Berthon is maga mögé utasította a Hyundait.
Monteiro támadni kezdte Youngot, ezzel Tassi lendületet vesztett, és így Berthon elé tudott kerülni, majd a pole pozícióból kezdő pilóta megelőzte Monteirót is, és átvette az utolsó pontszerző helyet. Berthon megelőzte Youngot is, aki a 16. körben Monteiróval küzdött, majd, amikor a portugál pilóta is elment, Tassi kilökte a Renault-t a pályáról, de így is csak a 16. helyre jött fel.