A vezetési élményt az autóban eltöltött idő és a beiktatott pihenők minősége együttesen határozzák meg. Ezért a Shell úgy döntött, hogy újraformálja a benzinkutakon található üzletek arculatát, illetve segítségül hívja a legjobb szakembert, hogy a magyar ízlést és az aktuális gasztronómiai trendeket szem előtt tartva új ételkínálatot alakítson ki.
Az új kínálatot – legyenek azok friss vagy előre csomagolt szendvicsek, hideg vagy meleg fogások –
Fördős Zé, a Street Kitchen házigazdája
alkotta meg. Az ételek mellé pedig 100 %-os gyümölcslevet és a Caffé Perté gyakorlott baristái által készített kávét választhatnak a vendégek.
Megtisztelő és izgalmas kihívás volt egy nemzetközileg elismert márka ételkínálatát továbbfejleszteni. A fogyasztók egyre fogékonyabbak a magasabb színvonalú gasztronómiai élmények iránt, a töltőállomások pedig egyre komplexebb szolgáltatóhellyé alakulnak, ahol az ételek legalább olyan vonzerővel bírnak, mint a minőségi üzemanyag.
– avatott be a részletekbe Fördős Zé.
Hónapokon át kísérleteztünk, hogy az új kínálat a megszokottól eltérő, de közkedvelt ízekkel, könnyen, és kényelmesen elfogyasztható formában debütálhasson a töltőállomások vendégei előtt.
Az ételkínálat mellett a márka három új shopkoncepcióval is várja a vásárlóit. Az autópályákon található on-the-move töltőállomásokon a vendégeket kényelmes étkezőrész és az új kínálat várja. A városi kávézó koncepció a trendi kávézók hangulatát idézi, ahol a vendégek nemcsak egy frissítő kávéra vagy finom desszertre térhetnek be, de találkozóik számára is kiváló helyszín lehet. A quick stop töltőállomások shopjainál a tankolás mellett a gyors és kényelmes vásárláson van a hangsúly.