Több mint másfél évszázada ugyanis Gerbeaud Emil a kor
ünnepelt művészeivel terveztette
meg a különböző termékek csomagolását. A 160 éves jubileum alkalmából ezt a hagyományt élesztették újra, és kértek fel kortárs művészeket a csokoládé kinézetének megálmodására.
A művészek kiválasztásánál fontosnak éreztük, hogy a fiatalabb korosztályhoz is tudjunk szólni. Emiatt kértük fel Kiss Tibit, a Quimby frontemberét, Áron Esztert, az Áeron márka alapítóját valamint az Autistic Art Alapítvány egyik védencét, Réti Kristófot
– mesélte Niszkács Anna, a Gerbeaud társ-ügyvezetője.
Úgy éreztük, hogy rengeteg közös van a művészeinkben és a Gerbeaud márkában. Mi az ízek kavalkádjával, azok harmóniájával teremtünk kapcsolatot a vendégeinkkel, alkotóink pedig sokszínű művészetükön keresztül kommunikálnak saját közönségükkel. Így találkozik a tradíció és az innováció az ünnepi csokoládé csomagolásán, tükrözve a Gerbeaud világát és filozófiáját. Úgy vélem, hogy mindhárom alkotás vizuálisan jeleníti meg azt, amit mi az ízekkel szeretnénk elmondani.
A művészi csomagolásban megálmodott csokoládé mellett a cukrászda – az évfordulót ünnepelve – olyan tradicionális süteményeket vett fel újra a szezonális ajánlatába, amelyeket a vendégek is régóta szerettek volna újra megkóstolni.
A Gerbeaud azonban a hagyományos sütemények mellett elkészítette mindegyik „2018-as" változatát:
megízlelhetjük a tradicionális és az újraálmodott lúdlábtortát, diplomatapudingot, konyakmeggydesszertet és Ekler-fánkot is.