A fejlesztők ígérete szerint az Atmosphere révén egy autókereskedő olyan virtuális bemutatótermet alakíthat ki az interneten, amelyben a látogató különböző szobákban tekintheti meg az egyes autókat, beszélgethet más vásárlókkal, illetve odaléphet a pult mögött várakozó eladóhoz.
A virtuális valóság internetes alkalmazása nem új ötlet, de a technológia áttörése még várat magára. A 3D nyújtotta lehetőséget egyelőre csak az új megoldásokat kedvelők próbálgatják, de kis létszámuk miatt ők nem jelentenek piaci tényezőt.
Az Adobe reményei szerint az Atmosphere változást hoz majd ezen a téren, és a három dimenziós internet koncepciója végre szélesebb körben is elterjedhet.
A cég ígérete szerint a szoftver ingyenes béta változatát március 26-tól le lehet tölteni tesztelésre a vállalat honlapjáról. A tervek szerint a kész termék nyáron kerül a boltokba. A szoftver várható árát egyelőre nem hozták nyilvánosságra.
(c|net)
Ajánló: