A DMEuro német gazdasági magazin augusztus 24-i számában hírül adta, hogy a világ 28 országában jelen lévő mobilszolgáltató októberben 100 millió euró értékű reklámkapányt indít el, melyben Vodafone márkanevet viselő mobiltelefonjainak megvásárlására ösztönzi majd az embereket. A Vodafone elnök-vezérigazgatója, Chris Gent a DMEurónak adott interjúban elmondta, a vállalat a mobilszolgáltatásokból mellett immár a mobiltelefonok értékesítéséből is bevételekre kíván szert tenni.
A havilap híre szerint az operátor olyan szolgáltatásokkal kíván megjelenni, amelyet csak a saját márkanevét viselő mobiltelefonokról lehet majd igénybe venni. Elemzők várakozásai alapján az idei év utolsó negyedévében az európai Vodafone-ügyfelek egyötöde - 20 millió ember - szándékszik lecserélni meglévő kézikészülékét. A német lap híre szerint az operátor ügyfeleinek jelentős része a piacon 35 százalék körüli részesedéssel bíró finn Nokia által gyártott mobiltelefont használ.
A Vodafone magyarországi leányvállalatánál érdeklődésünkre elmondták, hogy Magyarországon is várható a vállalat saját márkanevét viselő mobiltelefonok megjelenése, ám ennek várható időpontja egyelőre nem ismert. Egyelőre arról sem állt rendelkezésre információ, hogy hazánkban is beindít-e majd a Vodafone olyan speciális adatátviteli szolgáltatásokat, amelyek csak ezen készülékekről lesznek igénybe vehetők.