2004. május 2-án vasárnap 9 órakor ért véget a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen a IV. nemzetközi 24 órás programozóverseny. A Magyar Villamosmérnök-hallgatók Egyesülete és a Simonyi Károly Szakkollégium szervezésében, a Fornax Rt. támogatásával az idei versenyen 27 csapat vett részt.
Az immár hagyománynak számító rendezvényen összesen hét országból érkezett háromfős csapatok mérték össze programozói képességeiket, kitartásukat, állóképességüket.Idén a feladat legnagyobb részét egy terepjáró virtuális környezetben való irányítása tette ki. Az autóiparban manapság kulcsfontosságú kérdés az automatikus navigciós rendszerek fejlesztése. A csapatoknak meg kellett oldaniuk az előre generált hegyvidéki környezetben az autó navigálást a megadott pontok között, az úttartást és egyes különleges feladatokat. Minden csapatnak egy videót is kellett készítenie a járművük legemlékeztesebb mutatványaiból, amelyet a többi versenyző közösen értékelt a délelőtt folyamán.
A második megoldandó feladatot, egy zenét játszó robotkar irányítását mindössze egy csapatnak sikerült megoldania, a feladatok elbírálását tíztagú szakmai zsűri végezte el. A díjakat vasárnap délután az első 15 csapat között osztották ki a rendezők, összesen 10 ezer euró értékben. Az első helyet, csakúgy mint tavaly, a neting csapat (Blahut György, Kovács Gábor, Szabó Balázs) szerezte meg 5490 ponttal (a megszerezhető 9000-ből). A tavalyi második, a Trial Version (Tringel Mihály, Nagy Gáspár, Ugron Balázs) is megőrizte pozícióját, 4326 ponttal; harmadik a svéd Jon Far Bestamma (Kreitz Gunnar, Larsson Jon, Bennedich, Max), 4229 ponttal.