A szerződés értelmében az AOL Time Warner fogja ellátni az énekes online promócióját. Az AOL 31 millió felhasználója például chatelhet Britneyvel, a kibocsátás előtt koncertjegyeket vásárolhat, és más tartalmakhoz juthat Spears kisasszonnyal kapcsolatban. Aki pedig számítógépbe helyezi Britney hamarosan megjelenő új albumát, telepítheti róla az AOL használatához szükséges szoftvert.
Spears bejelentette, hogy minden online vásárolt jegyből 1 dollárt ajánl fel a szeptember 11-i terrortámadás miatt elhunyt tűzoltók és rendőrök gyermekeinek.
A tizenéves sztár élen jár az új technológiák kirpróbálásában. Májusban - a zenei előadók közül elsőként - egy olyan DVD-t jelentetett meg, amelyen több különböző, a néző által választott kameraállásból is lehetett nézni egy korábbi koncertjét. Júniusban a Yahoo! számára készített egy olyan online oldalt, amelyen rajongói elkísérhették vásárolni őt és barátját, Justin Timberlake-et az N'Syncből. A hétperces felvételt nézve a netezők online megvásárolhattak ugyanazokból az árucikkből, amelyekből a két sztár, miközben Britney zenéjét hallgathatták. Szeptemberben pedig Spears kisasszony megállapodott a THQ számítógépes játékforgalmazó céggel, hogy 2005-ig kizárólag a THQ használhatja a Britney Spears nevet a számítógépes játékok terén.
Barry Schuler, az AOL Time Warner elnök-vezérigazgatójának nyilatkozata szerint cége a kellős közepén tart annak a folyamatnak, amely meg fogja változtatni az online zeneterjesztést, illetve a zene netes marketingját. Az AOL Time Warner már Madonnával és Jewellel is kötött hasonló megállapodást, melynek keretében promotálja az előadók albumait és turnéit.
[origo]
Mégsem halt meg Britney Spears
Pixeles Britney, animált Woods