A működését májusban megkezdő iroda féléves tapasztalatai szerint az online tanácsadásra jelentős igény van, hiszen a heti átlagban érkező 4-6, olykor 8-9 megkeresés, bejelentés arra utal, hogy a felhasználóknak szükségük van szakértői tanácsokra. A megkeresések 40 százaléka az információs társadalomhoz kapcsolódó jogi kérdés, ami jellemzően a véleménynyilvánítás szabadságával, a szerzői joggal, a tartalomért való felelősséggel és az elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos kérdés. A megkeresések 25 százaléka konkrét szolgáltatóval, szolgáltatással szembeni panasz, segítségkérés.
A kérdések 20 százaléka szoftverrel, hardverrel vagy internetes szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban merül fel, illetve tanácskérés. Mintegy 10 százaléknyi kérdés az elektronikus levélszemétre, a spam-re, valamint a vírusokra vonatkozó bejelentés, kérdés, míg a fennmaradó 5 százalék különböző területeket érint: ilyenek például garanciális kérdések, illetve az iroda tevékenységéhez fűzött kommentár.
Az iroda részletes elemzést készített olyan közérdekű témákról is, amelyek bonyolult jogi háttere miatt a közvélemény dezinformált. Ezek az elemzések a joghoz nem értő emberek számára is világosan magyarázzák el a hatályos jogi szabályozást, illetve az annak alkalmazásához szükséges értelmezés. Ilyen témák között szerepel például a magánszféra védelme vagy a szoftverszabadalmak.
A felhasználók az informatika legkülönbözőbb területeire vonatkozó, a mindennapokban vagy akár a társkeresés során, esetleg a tervezett beruházáshoz hasznos, a biztonságukat erősítő tanácsokat és figyelmeztetéseket is kaphatnak az Inforumtól. A szervezet emellett fontosnak tartja, hogy az internet pozitív arculatát és társadalmi hasznosságát hangsúlyozza, s ezért pályázatot ír ki népszerűsítésére.