Sms-ügyfélszolgálat indult a T-Mobile-nál

Vágólapra másolva!
Ingyenes üzenetekkel használható sms-ügyfélszolgálatot indított ügyfelei részére a T-Mobile hazai leányvállalata. Az automata rendszeren keresztül az ügyfelek gyorsan be- és kikapcsolhatják az általuk igényelt szolgáltatásokat.
Vágólapra másolva!

A T-Mobile ügyfelei december 14-től a mobiltelefonjaikon elérhető szolgáltatások jelentős részét - a telefonos, internetes és wapos ügyfélszolgálat mellett - új lehetőségként a lehető legegyszerűbben sms-ben, akár 1-2 perc alatt is bekapcsolhatják.

Az ingyenes szöveges üzeneteken keresztül használható ügyfélszolgálattal számos szolgáltatás belföldön a nap 24 órájában egyetlen üzenet elküldésével bekapcsolható vagy lemondható. Bekapcsolás esetén elegendő egy + jelet, majd a szolgáltatáshoz rendelt kódszót - melyről a társaság honlapján tájékozódhatnak az ügyfelek - elküldeni a 1230-as számra, és a rendszer lehetőség szerint azonnal teljesíti a kérést, majd erről szöveges üzenetben visszajelzést küld. Az sms-ügyfélszolgálaton jelenleg 32-féle szolgáltatást lehet be- és kikapcsolni, egy hívószámról - az érvényben lévő egyéb módosítási szabályok mellett - egy szolgáltatás naponta egyszer módosítható.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!