Az MSN Search technológiája a társaság saját weboldalán és a partnerek honlapjain szolgálja ki a felhasználókat. Az új megoldás az elmúlt napokig tesztüzemmódban működött, mára azonban lekerült a "béta" címke a termékről. Az Electric News tájékoztatása szerint a vállalat 100 millió dolláros költségvetésből gazdálkodta ki a kereső kifejlesztését. A következő hetekben a Microsoft nagyszabású reklámkampánnyal vezeti be az új megoldást.
A Microsoft új keresőtechnológiája az internethasználók számára nem hoz látványos változást, hiszen az csak az MSN Search mögött működő keresési rendszert érinti. Annál fontosabb azonban a Microsoft számára, amely a mára komoly piaccá váló webes keresési szegmensbe kíván betörni. Itt olyan cégekkel kell felvennie a harcot, mint a Google es a Yahoo, így elemzők szerint komoly részben nem a keresési technológiák minősége, hanem a jól csengő márkanevek döntik majd el az összecsapást.