Továbbra is a tévézés számít a legnépszerűbb tevékenységnek az USA-ban: egy átlagos amerikai naponta négy és fél órát tölt a képernyő előtt. Várhatóan jövőre is a televízió előtt töltik majd a legtöbb időt - összesen 1555 órát - az amerikaiak, míg a második legnépszerűbb tevékenység a rádiózás lesz (évi 974 óra).
Jövőre már több időt töltenek majd az amerikai átlagpolgárok a világháló használatával (195 órát), mint újságolvasással (175 óra). Könyvek olvasásával jövőre átlagosan 106 órát, videojátékok nyüstölésével pedig 86 órát fog eltölteni egy amerikai polgár. Emelkedni fog a médiafogyasztás - tévé- és internetelőfizetés, filmek, zenék megvásárlásának - költsége is: jövőre ezekre 973 dollárt fognak áldozni.
A statisztikai hivatal adatai szerint 2000 óta megduplázódott az internethasználat aránya az országban: 2005-ben 97 millió amerikai olvasott híreket az interneten, 92 millióan rendeltek meg egy terméket online, 91 millióan foglaltak le utazást.
16 millió amerikai netező vette igénybe valamelyik közösségi oldal - például a MySpace - szolgáltatásait, 13 millióan írtak saját blogot, 39 millióan pedig valaki más webnaplóját olvasták. 25 millió amerikai töltött le tavaly videofájlt a világhálóról, 24 millióan pedig az internetről begyűjtött anyagokat használt fel saját tartalmak előállításához.