Lord Sacks múlt héten tartott szertartásán tartott beszédében - melyen II. Erzsébet királynő is részt vett - elmondta, hogy általánosságban is rossz véleménnyel van napjaink fogyasztói társadalmáról, amely teljesen elvesztette korábbi értékeit. A brit főrabbi szerint a reklámok mindig csak arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy mi az, amivel nem rendelkeznek, nem pedig arra, hogy örüljenek annak, amijük már van.
Beszédében Lord Sacks a nemrég elhunyt Steve Jobsot is kiemelte, aki szerinte lefektette a fogyasztói társadalom alapjait "két táblával jőve le a hegyről, az iPad 1-gyel és az iPad 2-vel. Ennek az az eredménye, hogy az iPod, az iPhone és az iTunes, az i-k társadalmában élünk. Ha valaki az individualista, egocentrikus társadalom részese, csak az i-termékek érdeklik, ezért nincs jó élete" - véli a főrabbi a Daily Mail brit napilap beszámolója szerint.
A főrabbi szerint a fogyasztói társadalomban az sem lesz boldog, akinek már van saját iPhone-ja, mert a következő évben megjelenik az eszköz következő generációs változata, és az előző típust birtoklók azért szomorkodnak majd, hogy nem a legújabb telefon van a birtokukban, így a kereskedelmi mechanizmus a boldogtalanság elterjesztésének leghatékonyabb eszközévé vált.