A Facebook jelenleg nem rendelkezik saját márkás fizikailag is megfogható termékekkel, csak online szolgáltatásokkal. Ettől függetlenül már fogalomban vannak facebookos márkajelzéssel ellátott dolgok, amelyeket részben rajongók készítettek viccből, részben kisebb cégek a közösségi oldal nevével való nyerészkedés céljából. A Wired cikkére kattintva megtekinthetik az amerikai lap gyűjtését.
Tomislav Zvonaric magánszemélyként tervezett egy ágyat, ami gyakorlatilag a kor emberének igényeihez van szabva, ugyanis ágy és számítógépezésre alkalmas fotel is egyben. Zvonarcic poénból készítette egy látványtervet, amit feltett a behance.net nevű dizájnnal foglalkozó oldalra. Az érdeklődés hirtelen óriási lett az egyelőre képzeletbeli termék iránt, ezért a tervező felvette a kapcsolatot a Facebookkal, hogy engedélyt kérjen a logó kreatív használatára, mert úgy tűnik, lenne rá igény a valóságban is.
A facebookos strandpapucsokat igazi bazárból szerezte Ricky Lai, aki négy dollárnak megfelelő ringittet fizetett ezekért Malajziában. Elméletileg a maláj piacon sem lenne szabad ilyen papucsot árulni, hiszen a Facebook-márkanevet világszinten levédették Zuckerbergék, azonban a helyi és amerikai hatóságok még nem eredtek a jogsértő termék nyomába.
A like/dislike bélyegzőket tizenhárom dollárért bárki megrendelheti az internetről. A Jailbreak Collective által gyártott és forgalmazott termék nem jogsértő, hiszen ezeket a jeleket jellegzetességük ellenére sem birtokolhatja a Facebook, hiszen nemzetközi, univerzális jelentéssel bírnak.
Facebook-biciklit nem lehet megvenni, a képen látható egy egyedi darabja annak a kampánynak, amellyel a Bear Bicycles kampányol a kerékpározás népszerűsítése mellett. Joni Uhlenbeck ötletgazda szerint azért készítettek ilyen biciklit, mert ezzel könnyen fel tudják hívni az emberek figyelmét a tekerés társas oldalára.