A Facebook legutóbb január közepén szervezett sajtóeseményt, amelyen a Gráf-kereső (Graph Search), jelenleg is folyamatos bevezetés alatt álló funkcióját mutatta be. Ezzel a keresővel az ismerősök publikus információi között lehet sok feltétel megadásáva, elég nagy, sokak által ijesztő mértékű mélységben kutakodni.
Csütörtök este a közösségi oldal megújult hírfolyamát, vagyis tulajdonképpen egy teljesen átszabott főképernyőt fog bejelenteni. A vállalat hivatalosan még semmit nem árult el a várható újdonságokról, de kiszivárgott információk szerint áttekinthetőbb, nagyobb képeket kínáló felületre lehet számítani. Az új felületen többek közt elkülönülnek majd a megosztott képek, illetve a hírlinkek, videók, valamint a zenék, és azoknak a felhasználóknak a bejegyzései, akik nem ismerősök, de ismertségük miatt nyilvános bejegyzéseiket követni lehet.
A TechCrunch internetes hírportál szerint az új Facebookon a korábbinál látványosabb, képi elemeket tartalmazó reklámok is megjelennek, és ezek jelenléte is intenzívebb lesz a korábban megszokottnál a hírportál szerint.