Profilunk pontosításáért nyaggathat a jövőben a Facebook webes felülete, így igyekezve minél többet megtudni a felhasználókról. A LinkedInt professzionális közösségi oldaltól lopott ötlet egyelőre tesztüzemben működik, csupán a felhasználók egy kis hányada számára lesz látható. A belépéskor a rendszer közli, hogy hány százalékos a profil pontossága, amit az addig megadott adatok alapján számol ki, majd megkéri a felhasználót, hogy egészítse ki a profilját. Az adatokra a hirdetések pontosabb megjelenítése miatt van szüksége a Facebooknak, ami a cég fő bevételi forrása.
A felugró ablak elsők között a TNW újságírójának, Emil Protalinskinek tűnt fel, aki csupán egy adattal maradt adós, ahhoz hogy profilja százszázalékos legyen. Az adatok megadását természetesen át is lehet ugrani, amennyiben valaki nem szeretné munkahelyét vagy esetleg születési helyét megadni. Nem világos, hogy a felugró ablak minden bejelentkezésnél megjelenik-e vagy csupán az első alkalommal, és az sem tudható, hogy az új profiloldalon marad-e a kitöltetlen információkra figyelmet