A Domino’s Pizza nevű étteremlánc május 20-án indítja el új házhozszállítós szolgáltatását, amellyel a Twitteren is rendelhetünk pizzát. Tényleg pofon egyszerű az egész: csak küldünk egy pizzás emotikonos tweetet az étterem fiókjára (@Dominos), és már készül is a finom ebéd. Legalábbis akkor, ha amerikaiak vagyunk.
A dolog technikai része kimerül egy Domino’s regisztrációban, amihez a fizetési opció és a cím mellett megadhatjuk a Twitter-fiókot is. Innen fogják tudni az étterem munkatársai, hogy pontosan hová kell küldeni a pizzát.
"Ez a kényelem netovábbja"
– nyilatkozta a twitteres ételrendelésről Patrick Doyle vezérigazgató.
Bár a szolgáltatás indulásáig már csak egy hét van hátra, akad egy bökkenő: a Domino’s mindeddig nem magyarázta el, honnan fogja tudni a vásárló, hogy mégis milyen pizzát kap. A legvalószínűbb megoldás erre a dilemmára egy kedvencek lista összeállítása, amire valahogy utalhatunk majd a Twitteren.
Nem a Twitter az egyetlen, ahol megjelenik az ételrendelés lehetősége, a Facebookon a tesztelés alatt álló Fizetés gomb teheti ezt majd lehetővé, míg az Uber a sofőrökkel operál.