Egy felhasználó szúrta ki, hogy a Facebookon megjelent a címkézés funkció. A közösségi oldal elismerte, hogy pár fiókon már teszteli az új rendszert, melynek lényege, hogy a LinkedIn nevű karrierportálhoz hasonlóan
címkék rendelhetők az adatlapokhoz.
Címkeként bármit fel lehet vinni, a legtöbben azonban munkával kapcsolatos bejegyzéseket csatolnak a profiljukhoz. A kiírást az ismerősök is lájkolhatják, jelezve, hogy egyetértenek vele.
Sőt, akár egymásnak is ajánlhatnak címkéket a felhasználók, melyeket elfogadhat vagy elutasíthat a másik fél.
Minél több lájkot kap egy címke, annál előrébb kerül a felhőben.
Az említett LinkedInen a címkék arra szolgálnak, hogy az álláskeresők vagy a munkaadók könnyebben keressenek partnereket, és lássák, hogy az adott illetőt mennyire veszik komolyan a volt vagy jelenlegi munkatársai.
Elméletben erre a Facebook címkéi is alkalmasak lehetnek, főleg, hogy manapság a vállalatok szinte mindig megnézik az munkavállalók profiljait.