A virtuális valóság (VR) az idei Mobil Világkongresszus egyik központi témája, már a mobilgyártók is egyre többen próbálnak bekapcsolódni a trendbe. Senki nem várta azonban azt, hogy
a Coca Cola is előrukkoljon egy VR-eszközzel.
A cég egy saját, Google Cardboardra hasonlító szemüveget mutatott be a mobilkiállítás hetén, ugyan csak YouTube-on - az eszközt nem vitték ki az expóra.
A kartonszemüveget a kólákhoz adott
különleges csomagolásból lehet összeállítani,
és a Google Cardboardhoz hasonlóan működik.
Csak bele kell csúsztatni az okostelefont, hogy a különféle VR-tartalmakat nézni lehessen vele a telefonos appokkal.
Kiemelkedő élményt valószínűleg nem kell várnunk tőle, inkább marketingfogás lehet a gyártó részéről. Ennél többet még nem árultak el a kartonszemüvegről: még azt sem tudni, hogy mikor és milyen áron vásárolhatjuk majd meg.