Naponta 80 millió poszt, 3,5 milliárd like, regisztrált a pápa, és megjelentek az egy nap alatt eltűnő tartalmak – sűrű év áll az Instagram mögött.
Az elmúlt egy évben csökkent a megosztási, de nőtt a követési kedvünk, melynek legnagyobb nyertesei a hazai hírességek - derült ki a Crane közösségi kutatásából, a második Magyar Instagram Körképből.
A tavalyi évhez képest csökkent a magánemberek Instagram posztjainak gyakorisága, ám még így is minden második válaszadó hetente oszt meg tartalmat, leggyakrabban a 25-34 éves nők és a 35-44 éves férfiak.
Minden 2. hölgy és minden 3. férfi készít rendszeresen magáról fotót. Azonban
egy másik ember önarcképét már kifejezetten idegesítő tartalomként
jegyzik, kivételt ez alól mindössze a celeb szelfik jelentenek.
A megkérdezettek többsége barátokat és külföldi hírességeket követ – ez nem változott tavalyhoz képest –, ám idén 30 százalékról 50 százalékra ugrott a hazai celebeket követők száma. Hogy idén kik a legnépszerűbb magyar hírességek, itt olvashatja.
Az Instán kívül aktívan használt közösségi platform egyértelmű győztese
a Snapchat, ahol a válaszadók közel 40 százaléka megtalálható.
További érdekes információkat a letölthető tanulmányban olvasgat.