Sorozatban harmadszor díjazták a Gemiust
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/C1hMQnsUVyI0PrMmv4M_EywfPzv2CuvW1bo2CS22vjE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkzMTI4ZjM0MTcwOTRlMDNiYTE4NTVmYWUzOWE1MGI3.webp)
Az online médiavállalatok körében rendkívül népszerűek a Gemius termékei (többek között az Origo is ezt használja). A Lengyelországban 1999-ben alapított vállalat az utóbbi két évtizedben szépen feltört, hiszen Európában, a Közel-Keleten és Afrikában már harminc országban érhetőek el a szolgáltatásai, ráadásul a díjakat is folyamatosan nyeri.
Most éppen az európai online piaci szereplők által szervezett IAB Europe Research Awardson tudott behúzni egy díjat, csak úgy mint tavaly és tavalyelőtt. A győzelmet ezúttal a gemiusAdReal hozta meg, ami az internethasználók szokásait vizsgálja, valamint információt szolgáltat a konkurensek hirdetési tevékenységével kapcsolatban.
A Gemius kiemelte, hogy ez a termékük minden másnál jobban képes lefedni az online hirdetési piaci méréseket, bevonva olyan platformokat is, mint a YouTube és a Facebook. De hamarosan még ennél is tovább mennének, és lehetőséget biztosítanának a tévés és rádiós piac hirdetéseinek mérésére. A végső cél, hogy a szolgáltatást igénybe vevők eszköztől és médiumtól függetlenül teljes képet kaphassanak a hirdetéi piacról.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!