Egyre erősebb a Spotify
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/gAzgVAmWCR-iOL3kITvvdMZoXZdzXjUyFPTPEQ8CI5s/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMwOWRhMTY4NmE5MDQzYjBhZWM1ZWU3YTYzOTc4ZGQx.webp)
Bár a Spotify felhasználóinak többsége az ingyenes szolgáltatást használni, a prémium felhasználók tábora folyamatosan emelkedik. A Consumer Intelligence Research Partners jelentése szerint az amerikai Spotify-felhasználók közel 40 százaléka már fizetős ügyfél.
A prémium felhasználók aránya Amerikában 38 százaléka, ami három hónap alatt újabb 2 százalékos előrelépést jelentett.
A reklámokkal támogatott szolgáltatás hallgatóinak 13 százaléka tett próbát az ingyenes, teljes csomaggal ebben a negyedévben, és a próbaidő végén az emberek 70 százaléka feliratkozott a prémium csomagra.
A visszajelzések szerint a Spotify törekvései beváltak, ugyanakkor az Apple Music még mindig 2,5-ször nagyobb ütemben nő és gyűjt új felhasználókat Amerikában.