Ugyan a Microsoft nem szereti firtatni, de hosszú története van a bizarr tévéreklámokkal, a 90-es években rengeteg sírva nevetős gyöngyszemet készítettek számára a reklámügynökségek. Ezeket persze archiválta az internet népe a YouTube-on, de csak erős idegzetűeknek ajánljuk a megtekintésüket. Most részben ezek szellemében a cég újabb reklámkampánnyal állt elő, amelyben közvetlenül azt ajánlja a vásárlóknak, hogy véletlenül se vegyék meg az Office 2019 irodai programcsomagját.
Természetesen nem a LibreOffice-t ajánlja helyette a vállalat, hanem a havi vagy éves előfizetési díjért cserébe elérhető Office 365-öt. A The Twins Challenge szériában a Microsoft ikerpárokat gyűjtött össze, az egyik személynek az Office 2019-ben, a másiknak pedig az Office 365-ben kell megoldania ugyanazt a feladatot.
Természetesen olyan feladatokat állított össze a Microsoft, amelyek az Office 365-tel sokkal gyorsabban megoldhatóak, hiszen az előfizetéses Office rendelkezik néhány olyan eszközzel, amelyek nem érhetőek el az Office 2019-ben.
A videókampány nem meglepő: a Microsoft mindenáron az Office 365 használatára próbálja rábírni a fogyasztókat és a vállalatokat, hiszen ezzel sokkal több bevételre tehet szert felhasználónként, mintha azok a klasszikus, egyszeri fizetéses üzleti modellt használó Office 2019-et választanák.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!