Súlyos kreatív és produkciós problémáktól szenvedett az elmúlt években a legendás BioWare, az óriási csalódást keltett Mass Effect: Andromeda után az idén februárban kiadott Anthem is gigantikus bukásnak bizonyult; a két játék közül összességében az utóbbi sikerült rosszabbra.
Az MMO-szerű Anthem pozitívumai közül a szép grafika, a jetpackkel való röpködés, továbbá a részben az utóbbinak köszönhetően remek lövöldözési élmény emelhetőek ki, viszont tartalmilag a mai napig megdöbbentően gyenge a játék.
Mechanikai szinten jó alappal rendelkezik az Anthem, de az érdekes helyszínek és karakterek, a lebilincselő történetek hiányoznak belőle, a kevéske küldetése pedig fantáziátlan és repetitív.
Ennek meg is lett a következménye, a játék nagy kritikai és üzleti bukásnak bizonyult.
Az EA és a BioWare még próbálják menteni a menthetőt, a kiadó most egy felettébb kínos lépésre kényszerülve betette a játékot a konzolos EA Access, továbbá a számítógépes Origin Access játékbérlők kínálatába, hátha így sikerül új játékosokkal feltölteni az ürességtől egyre inkább kongó szervereket.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!