Az eMarketer piackutató intézet friss jelentése alapján óriási mérföldkőhöz ért az Apple Pay az Egyesült Államokban, a szolgáltatás az ország legnépszerűbb mobilfizetési megoldásává vált. A bevezetése óta tapasztalható, dinamikus növekedést figyelembe véve ez alapvetően nem meglepő, a mérések szerint már 30,3 millió amerikai használja az Apple Pay-t.
Ami inkább meglepő lehet sokak számára, hogy kit taszított le a trónról:
a Starbucks kávélánc saját mobilfizetési megoldását.
Az eMarketer szerint ezt 25,2 millió amerikai használja, ami bizarr méretű sikernek mondható annak fényében, hogy a cég mobilfizetési appja csak a saját üzleteiben működik. A jelentés alapján az Apple és a Starbucks mellett két másik nagy mobilfizetési szereplő van még az amerikai piacon: a Google Payt 12,1 millióan, a Samsung Payt pedig 10,8 millióan használják.
Mostanra az okostelefonnal rendelkező amerikaiak közel 30 százaléka fizet alkalmanként vagy rendszeresen a mobiljával.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!