A Kantar Group legutóbbi jelentése a globális piac 2019. október és december közötti teljesítményét vizsgálta, és arra jutott, hogy az Apple iPhone 11 globális slágert jelentett, és főleg Európában, Amerikában, Japánban és Ausztráliában volt népszerű. A negyedik negyedév során eladott összes okostelefon az öt legnagyobb európai piacon 24,3 százalékos arányban futtatott iOS-t.
Az összes eladás 10 százalékát tette ki a vizsgált időszakban az iPhone 11 Európában és Amerikában. Vagyis arányaiban kétszer annyi ez, mint az iPhone XR esetében tavaly.
A Kantar szerint a Samsung Galaxy A szériája Amerikában különösen sikeres volt, és a csúcsmobilok eladásait is megzavarta. Európában a Xiaomi érdemelt külön említést, 7,2 százalékkal több okostelefont adott el, mint egy évvel korábban. A Huawei 4,4 százalékot esett vissza, és hamarosan megelőzheti a Xiaomi. A kínai piac 44,2 százaléka ugyanakkor a Huawei és a Honor kezében van.