A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNPupp Réka
12:50CselgáncsOdette Giuffrida-Reka Pupp
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

A mobilos a legerősebb piac a játékiparban

Vágólapra másolva!
A legtöbb pénzt pedig in-app vásárlások keretében gyűjtik be a fejlesztők.
Vágólapra másolva!

A mobilos játékpiac a legnagyobb szegmense a teljes játékiparnak. 2018-ban az előbbi 68,5 milliárd amerikai dollárt ért, ebből 54,9 milliárd az okostelefonoknak volt köszönhető. Az elemzők jóslatai szerint a következő években a mobilos játékipar tovább nő.

Forrás: TechRadar

Jelenleg a bevétel nagyja iOS-es eszközökről származik, de 2023-re a helyzet megfordulhat az Android javára. Amerika legtöbbet hozó játéka a Clash of Clans, majd a Fornite.

A játékokból származó bevételek többsége in-app vásárlások keretében folyik be, de a videós hirdetések is igen sokat hoznak a fejlesztőknek. A sima appok eközben videós reklámok és normál reklámok formájában hoznak pénzt. Az elemzők szerint a virtuális valóság továbbra sem érdekli az emberek, és már a kiterjesztett valóság is népszerűbb lesz idén, mint a VR.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!