Nemrég tették közzé egy olyan tanulmány eredményeit, amely szerint a szélessávú interneteléréssel rendelkező amerikai háztartások 44 százaléka vásárolt hangszórókat, 33 százaléka fülhallgatókat és 37 százaléka fejhallgatókat. Az eredményeke állítólag már a koronavírusjárvány miatti kijárási korlátozások is befolyásolták, és a kereslet tovább nő majd ezen termékek iránt.
Érdekes módon azonban elképzelhető, hogy egyes termékekből pont ezek hatására nem vesznek újat az emberek. A több szobát lefedni képes, okos asszisztenssel felturbózott eszközök miatt például háttérbe szorulnak a többszobás zenei megoldások. Az okosabb, modernebb kütyük ugyanis központi hubként is tudnak funkcionálni.
A szakértők szerint a fejhallgatók és fülhallgatók iránti kereslet a távmunka és távoktatás miatt rövid távon mindenképp emelkedik majd, ezek segítségével ugyanis megoldható, hogy a használó kevésbé zavarja a család többi tagját, ő maga pedig jobban koncentráljon.