Lassan debütálhat a BioShock atyjának új játéka
![bioshock videojáték](https://cdn.origo.hu/2023/12/vup6ZQbATL0hfS9wNjWrrGjLTVfbCJYm8VoRslrjcoE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzEzOTE3NDQyM2U1OTRmNzRiOTExNDFmMGJhNDJhYjc5.webp)
Kevés jó hírt kaptak az elmúlt években a BioShock rajongói, bár nincsenek olyan rossz helyzetben, mint egyes régóta szunnyadó szériák szerelmesei, hiszen a Cloud Chamber Games műhelyében már készül a következő játék. Most széria kreatív igazgatójaként legendássá vált Ken Levine új fejlesztőcégének a háza tájáról is jöttek végre friss információk, a Take-Two tulajdonában lévő Ghost Story Games felelős producert keres a már évek óta fejlesztés alatt álló játékához.
Az álláshirdetés alapján a stúdió csak olyan 35 főből áll, a rejtélyes projektje pedig egy szerepjátékos elemekkel dúsított, sci-fi témájú „immersive sim". Az utóbbi azt jelenti, hogy a játék rendszerei lehetőségek széles tárházát bocsátják a játékosok rendelkezésére a problémák megoldására, így nem feltétlenül kézenfekvő, vagy a fejlesztők által kitalált módokon is lehetővé tehetik a továbbhaladást.
A gamerek kreatívan, továbbá konzisztensen önazonos módon ügyködhetnek az immersive simekben.
A hirdetés szerint a játék fejlesztése előrehaladott állapotban van, függetlenül attól, hogy még nem történt meg a bejelentése. Emellett érdekes, hogy a hirdetés szerint a jelentkezők kupálják ki magukat a System Shock 2, a BioShock és a BioShock Infinite témákban, valamiért ugyanis fontos a Ken Levine vezényletével készült korábbi játékok ismerete a munkához, ami jó hírnek tűnik a kérdéses címek rajongói számára.
A fenti információkon túlmenően annyit lehet tudni a projektről, hogy valószínűleg egy kisebb méretű nyílt világot használ majd, és többször is végigjátszható lesz rendkívül eltérő történettel, mivel a narratívája apró elemekből épül fel, amelyek rengeteg módon kombinálhatóak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!