Nemcsak vesztesei vannak az idei évnek, többek közt a videójáték-ipar sem panaszkodhat a rendkívüli helyzet által generált, előre nem látott bevételei miatt. A legnagyobb haszonélvezők egyikének az Activision-Blizzard bizonyult, a vállalat büszkén újságolta el a héten, hogy az elmúlt 12 hónapban rekordot döntve 3 milliárd dollár, avagy 888,3 milliárd forint bevételt termelt a Call of Duty franchise.
A Call of Duty termékek klasszikus bolti és digitális eladásai 40%-ot nőttek, míg a szériából származó bevétel 80%-kal emelkedett. Az utóbbiban vastagon benne van a márciusban megjelent, free to play üzleti modellt használó Warzone battle royale, a cég szerint mára 85 milliónál is többen próbálták ki.
Az idei évben a játéksorozat tagjaival olyan 200 millióan játszottak, novemberben pedig a játékosok számában és a játékban töltött idő tekintetében is rekordot állított a franchise. A teljesítményhez minden bizonnyal nagyban hozzájárult a kérdéses hónap közepén megjelent Call of Duty: Black Ops Cold War, amely a 2003 óta futó széria tizenhetedik fő része.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!