„Míg két éve még sokkal inkább szórakozás élménye miatt keresték a fogyasztók a notebookokat, monitorokat és kiegészítőket, 2021-re ezek alapszükségletek lettek egy átlagos magyar család számára, akár a munkavégzés, akár a tanulmányok teljesítéséhez" – mondta Hagymási Balázs, az iPon kommunikációs vezetője.
A magyar cég 2020-ban nettó 12 milliárd forint bevételt realizált online értékesítésből, mely 25%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyedi látogatók száma 2 millióval 13 millióra nőtt, az oldalletöltések száma pedig meghaladta a 37,7 milliót. Ezt várják idén is, a várakozások szerint 2021-ben az árbevétel elérheti a 15 milliárdot.
Ruhát kevesebbet, webkamerát többet veszünk
A pandémia átalakította a hazai fogyasztói keresletet: a ruházati termékek és élmények, utazások piaca zsugorodott, helyettük a minőségi számítástechnikai eszközöket, komponenseiket, illetve a kiegészítőket (pl. webkamerákat, mikrofonokat, stb.) keresték a legtöbben, az Ipon adatai szerint ráadásul a laptopokkal kapcsolatos elvárások változása minőségi ugrást jelentett a háztartásokban, hiszen a magyarok hosszabb távra terveznek mint korábban, értékállóbb, drágább termékek iránt megugró keresletről számolt be a cég.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!