A Counterpoint Research elemzői szerint egészen 2014 óta az iPhone 12 széria az Apple legsikeresebb mobilsorozata. Az elemzők szerint ennek oka az 5G, az OLED-kijelző, az eddigi évekkel szemben ráadásul az emberek a drágább modelleket vásárolják.
Különösen nagy sláger az iPhone 12 Pro Max, amely a teljes széria eladásainak 29 százalékáért felel, vagyis a legdrágább modellt még többen viszik, mint tavaly. Ezek ráadásul globális számok. Amerikában egyébként különösen népszerű volt eddig az iPhone 12 Pro Max, a modell összes eladásának 40 százaléka Amerikában történt.
Mindezzel párhuzamosan az iPhone-ok átlagára minden eddiginél magasabb – így aztán az Apple is többet keresett az új szérián. A becslések szerint 22 százalékkal nagyobb árbevételt szerzett az iPhone 12 szériából, mint az előző generációs sorozatból. Ezzel párhuzamosan több mobilt is adott el a gyártó. Április magasságában, 7 hónappal a megjelenés után már a 100 millión is túljutott az iPhone 12 széria (az előző sorozatnak ez 9 hónap alatt sikerült).