Bizarr problémára kezdtek panaszkodni a 2019 legvégén piacra dobott Samsung Galaxy A51 egyes tulajdonosai Hollandiában, a februárban megérkezett legutóbbi rendszerfrissítés telepítése óta a készülékeik folyamatosan újraindulgatnak egyes Albert Heijn üzletek közelében.
Az Albert Heijn az ország legnagyobb szupermarket-hálózata, az újraindulásos hibajelenség pedig akkor kezdődik, mikor a készülékek beérnek a cég által biztosított, ingyenes wifihálózat hatósugarába. Ennek megfelelően nem szükséges bemenni az érintett üzletekbe, a közvetlen közelükben való elhaladás is elég lehet a készülékek újraindulásához.
Egyelőre nincs érdemi megoldás a problémára, a hibát tapasztalók számára adható jelenlegi legjobb tipp, hogy kapcsolják ki az üzletekbe való betérés előtt a telefonjuk wifijét. A telefonra időközben megkezdődött a már Android 12-alapú szoftver terjesztése, ám ez egyelőre csak Spanyolországban telepíthető, remélhetően megoldja majd a bosszantó jelenséget.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!