Egyes ázsiai piacokon már megszokott a virtuális médiaszemélyiségek üzleti célú létrehozása, nemrég például egy fiktoszexuális japán férfit sokként ért, hogy a piaci kivezetése miatt elnémult a hologram felesége. A többek közt a PUBG battle royale akciójátékot is fejlesztő KRAFTON az Ana névre keresztelt modelljével szeretné a közeljövőben globálisan meghonosítani a virtuális influencereket, most az első körben csak a karakter arcát leplezte le.
A vállalat szerint Ana specifikusan úgy lett megtervezve, hogy vizuálisan világszerte vonzó legyen, így ázsiai vonásokat kevertek rajta fehér bőrszínnel. Az üzleti terv alapján a karakter egy eredeti zeneszám énekesnőjeként debütál majd, komplikált rendszerrel szintetizált hangon énekelve, később pedig virtuális influencerként kívánják bevetni a média különféle területein és az esportban.
Ana létezésének célját termékek és szolgáltatások értékesítése jelenti, a sajtóközlemény alapján elsősorban az 1997-2012 között született Z generáció tagjaira kíván hatni vele a KRAFTON.
Megkezdődött a csinos influencer hölgyek lecserélése a költséghatékony és kontrollálható, virtuális imitációikra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!