Súlyos hiba kezdte kínozni a Spotify egyes felhasználóit a napokban, a zeneszolgáltatás támogatási fórumán egyre gyűlő panaszok szerint az androidos mobilappból való kijelentkezést követően nem tudnak újból belépni, a nevük és a jelszavuk megadását követően nem tűnik el a töltőképernyő.
A beszámolók alapján az érintettek nem tudnak mit tenni, a Spotify mobilapp felhasználói adatainak törlése, az alkalmazás eltávolítása és újratelepítése, továbbá a mobiljaik újraindítása sem oldja meg a gondot. További érdekesség, hogy a hibajelenség nem csak a Play Áruházból letölthető legújabb verziót érinti, egyes felhasználók régebbi kiadásokkal is ugyanígy járták, ami szerveroldali problémára utalhat.
A zeneszolgáltatás moderátorának csütörtöki bejegyzése alapján a Spotify fejlesztői már vizsgálják a hibajelentéseket, azonban hírünk írásáig megoldást látszólag nem találtak a belépési problémára. Ennek megfelelően most jobb ötlet nem kijelentkezni Androidon a zeneszolgáltatás mobilappjából.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!