Az újracsomagolt, újraértékesített termékek általában használt eszközök, amelyeket a gyártó felújított, majd ismét forgalomba bocsátott. A Technavio becslései szerint az ilyen készülékek iránt egyre nagyobb lesz a kereslet, többek között az emelkedő árak és a fenntarthatóság miatt.
A cég úgy becsüli, hogy 2026-ra ez a piac közel 46 milliárd dollárosra növi ki magát, az idei évre is 12,46 százalékos növekedést jósolnak.
Sok kritikusa van ugyanakkor a hasonló elemzéseknek, elvégre számos akadállyal küzd ez a részpiac. Új mobillal ugyanis dugig vannak a kereskedők, sok nagy cég pedig igen kedvező akciókat kínál. Ráadásul jelenleg annyira visszaesőben van a kereslet, hogy több nagy gyártó raktárai is dugig vannak új készülékekkel, vagyis az új eszközök árai csökkenhetnek – így pedig már nem olyan vonzó az újracsomagolt megoldás.