A cég egyébként a világ egyik vezető kutató-fejlesztő vállalata a hajápolás, a vezeték nélküli porszívók és légtisztítók piacán. A nagyszabású eseményen fodrászok, életmód- és divatújságírók, tartalomgyártók és közéleti személyiségek voltak.
A rendezvényen Jake Reynolds, hajápolási fejlesztőmérnök mutatta be az Airwrap multifunkciós hajformázókat. Szofrán Zsolt mesterfodrász, pedig, a márka magyarországi nagykövete tartott mesterkurzust a vendégeknek. Majd kipróbálhatták mindhárom Dyson hajápolási terméket: az Airwrap mellett a Supersonic hajszárítót és a Corrale hajvasalót is.
A legtöbb hajformázó eszköz nem kínál megoldást arra a problémára, hogy a hajtípusok nagyon különbözőek
– ami az egyik felhasználónak beválik, az a másiknak káros lehet.
A Dyson Airwrap multifunkciós hajformázó az elődje sikerére épül, és sok ezer órányi kutatás, rengeteg tesztelés és rengeteg áramlástani szimuláció eredménye. A munka gyümölcsét olyan innovációk jelzik, mint az irányváltoztatásra képes hengerek a gyorsabb és könnyebb göndörítésért, az újratervezett kefés tartozékok a pontosabb formázásért, és egy teljesen új, kétfunkciós Coanda simító-szárító fej. A légáramlás szabályozása révén biztosított a fokozott Coanda-hatás a göndörítéshez, formázáshoz és a szálló hajszálak elrejtéséhez – mindezt extrém hőhatás nélkül
– mondta el James Dyson, a Dyson főmérnöke és alapítója.
A Dysonról
A Dyson egy Bath melletti ingatlanban indult útjára és 1993-as alapítása óta folyamatosan növekszik. Mostanra egy globális technológiai vállalattá fejlődve mérnöki, kutatási, fejlesztési és tesztelési tevékenységet folytat Szingapúrban, az Egyesült Királyságban, Malajziában, Mexikóban, Kínában és a Fülöp-szigeteken. Ma már a vállalat globális központja Szingapúrban található, az Egyesült Királyságban pedig két technológiai kampusza van, amelyek több mint 800 hektáros területen fekszenek Malmesburyben és Hullavingtonban. 1993 óta a Dyson több mint 1 milliárd fontot fektetett be a Wiltshire-ben található irodái és laboratóriumai működésébe, amelyek a jövőbeli Dyson-technológia kutatásának, tervezésének és fejlesztésének adnak otthont. A Dyson családi tulajdonban van, és világszerte több mint 14 000 embert foglalkoztat, beleértve a 6000 fős mérnöki csapatot. A vállalat 84 piacon értékesíti termékeit több mint 300 Dyson Demo Store-ban, amelyek közül 2021-ben világszerte 50-et nyitottak meg, köztük egy új Dyson Virtual Reality Demo Store-t.