Az elmúlt szűk másfél évben már a második hackertámadás éri az amerikai T-Mobile-t. Ezúttal 37 millió ügyfél adatait lopták el a támadók, többek között nevek, születési dátumok, telefonszámok, címek, fiókadatok, előfizetési adatok is szerepelnek az adatbázisban, amit január 5-én loptak el.
Másnapra a szolgáltató egy külső kiberbiztonsági szakértő féllel befoltozta a réseket, és állításuk szerint nincs rá bizonyíték, hogy a biztonsági rendszerek rosszul működtek volna. Ezen felül a hacker az igazán érzékeny adatokhoz (jelszavak, pénzügyi információk, igazolványszámok) nem jutott hozzá.
Az érintetteket persze értesítik, de kínos ez annak fényében, hogy nagyjából másfél éve 77 millió ügyfél adatai szivárogtak ki. Azt az ügyet 500 millió dollárral tudta rendezni a cég, és a biztonságát is jelentősen meg kellett erősítenie.