A legújabb pénzügyi jelentése alapján megérte a Netflixnek felvenni a harcot a jelszómegosztáson keresztül a potyautasokat behozó ügyfelek ellen. Az idei második negyedévben a vállalat 5,9 millióval 238,4 millióra emelte az előfizetőinek számát, ezzel messze meghaladva az 1,7 milliós növekedésre számított elemzőket. További kontextusként ez azt jelenti, hogy az előző év azonos időszakához képest 8 százalékkal tudta növelni az előfizetőinek számát.
Ennek ellenére az idei első negyedévhez képest csak 17 millió dollárral tudott több bevételt felmutatni, éves összehasonlításban pedig a 8,2 milliárd dollár kasszába befolyt összeg csupán 2,7% növekedést jelent. Az üzemi nyeresége plusz 113 millió dollárral 1,827 milliárd dollárra emelkedett, ami 22,3% működési haszonkulcsot jelent, utoljára egy évvel ezelőtt volt 20% felett az érték.
A második negyedéves pénzügyi jelentés nyilvánosságra hozatalával párhuzamosan a Netflix folytatta a csomagjainak átszervezését is, Kanada után az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is kivezette a legolcsóbb, reklámmentes konstrukcióját. Ez itthon Alap néven érhető el, 720p felbontású videózást kínál havi 2490 forintért. Az érintett piacokon a meglévő előfizetők megtarthatják a csomagot, csak újonnan nem kérhető már.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!