A Meta mostantól együttműködik az Amazonnal, hogy a vásárlók összekapcsolhassák Facebook- és Instagram-fiókjukat az Amazon-fiókjukkal, hogy aztán a Meta közösségi alkalmazásain keresztül vásárolhassanak.
„Az ügyfelek most először vásárolhatnak az Amazon Facebook- és Instagram-hirdetéseiben, és az Amazonnal is fizethetnek anélkül, hogy elhagynák a közösségi médiaalkalmazásokat" - erősítette meg az Amazon szóvivője, Callie Jernigan a TechCrunchnak adott nyilatkozatában.
Az Amazon azt is megjegyezte, hogy az új alkalmazáson belüli vásárlási funkció a Facebookon vagy az Instagramon hirdetett és az Amazon által vagy független eladók által az Amazon áruházban értékesített kiválasztott termékek esetében lesz elérhető.
Az induláshoz egy gyors, egyszeri beállítás szükséges, ahol a vásárlók összekapcsolják Meta-fiókjukat (akár Facebook vagy Instagram), az Amazon-fiókjukkal. Miután ez a folyamat befejeződött, magából a termékhirdetésből tudnak az Amazonnál fizetni, anélkül, hogy elhagynák a Facebook vagy Instagram alkalmazásukat.
Ez a hír már kissé megmagyarázza, hogy a Meta miért kér olyan sok pénzt a fizetős Facebook szolgáltatásáért, hiszen a fizető ügyfelek adatait nem használhatja fel, így nem csak a rájuk szabott hirdetések bevételeitől esik el, de így nem tudja eléljük tolni a kereskedelmi hirdetéseit sem, így ettől a jó kis jutaléktól is elesik, amit nyilvánvalóan megkapna az Amazontól minden egyes vásárlás után.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!