A kezdeti kétségek ellenére óriási anyagi sikernek tűnik a Netflix számára a reklámokkal megtűzdelt havidíjas előfizetési modell, ennek megfelelően a vállalat egyes országokban már tavaly júliusban ki is vezette a reklámmentes Basic csomagját. Itthon még nem érhetőek el a hirdetésekkel megtámogatott előfizetései, így az érintett Basic tarifát is megtartotta a cég, havi 2490 forintba kerül.
A Netflix most a legújabb üzleti manőverének keretében bejelentette, hogy amelyik országban már nem lehet előfizetni a reklámmentes Basic csomagra, ott hamarosan a régi ügyfelektől is elveszi azt, a második negyedév során elsőként az egyesült királyságbeli és kanadai előfizetők maradnak hoppon. Ők csak egy másik csomagra váltva lesznek képesek tovább használni a szolgáltatást, azaz vagy átállnak az olcsóbb és reklámokkal támogatott Basic with Ads-re, vagy a jóval drágább Premiumra.
A videóstreamelő szerint a reklámokkal támogatott Basic csomagja kimagaslóan népszerűvé vált, a tavalyi utolsó negyedévben már az újonnan indított előfizetések 40 százalékát adta az olyan országokban, amelyekben elérhető, a harmadik negyedévhez képest pedig 70% növekedést ért el.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!